Prvá nitrianska jednodňová chirurgia, s.r.o.

+421 37 77 207 68 | +421 905 523 609 | lucia.bediova@pnjch.sk

Lipocube SVF

Lipocube SVF je názov unikátnej najnovšej metódy odberu kmeňových buniek z Vášho vlastného tuku, pre potreby liečby ortopedických ťažkostí, najčastejšie artrózy kĺbov kolien, ramena, členkov…, ale aj na omladenie tváre, kde robíme výplnenie  vrások  a ovisnutej časti kože vlastným tukom a refresh pokožky tváre, rúk, dekoltu pomocou aplikácie kmeňových buniek.
To všetko ponúkame u nás, v Prvej nitrianskej jednodňovej chirurgii.
Liečba kmeňovými bunkami je určená pacientom, ktorým spôsobuje bolesť v kĺboch artróza I. II. a III. stupňa do veku 75 rokov.
Liečbu kmeňovými bunkami môžu využiť aj športovci, ktorí kĺby príliš zaťažujú. Nie je však vhodná pre pacientov, ktorí trpia závažnými infekčnými, alebo nádorovými ochoreniami.

Priebeh liečby kmeňovými bunkami

Predchádza jej konzultácia s lekárom a MRI vyšetrenie postihnutej časti tela.

Liečebný zákrok sa skladá z týchto častí:

• Odber vlastného tuku (prebieha v lokálnej, alebo celkovej anestéze, podľa rozhodnutia pacienta)
    na tele pacienta sa identifikuje miesto s dostatočným množstvom tukového tkaniva
  • Miesto odberu lekár znecitlivie, prípadne je pacient v celkovej anestéze.
  • Tukové tkanivo sa odoberá manuálne - úkonom podobným liposukcii, známym z plastickej chirurgie.
  • Následne sa z odobratého tukového tkaniva oddelia kmeňové bunky pomocou špeciálnej technológie lipocube, ktorú používame na Slovensku ako prví a len u nás.
  • Kmeňové bunky odobraté týmto spôsobom sú v niekoľkonásobne vyššej koncentrácii, ako pri technolģii používanej doteraz. Izolované kmeňové bunky aplikuje lekár do postihnutého miesta kĺbu tak, že pôsobia priamo v mieste poškodenia.
  • Zákrok trvá do 1,5 h. Po aplikácii kmeňových buniek ostáva u nás pacient na pozorovaní cca 2h.

Následne je potrebný kľud na lôžku 3 dni, v domácom prostredí. Výrazné zlepšenie boľavých kĺbov pociťujú pacienti už do dvoch týždňov od aplikácie kmeňových buniek.

Celkový stav poškodenej chrupavky sa zlepšuje zvyčajne do 2 - 3 mesiacov. Ošetrujúci lekár spresňuje dĺžku trvania rekonvalescencie individuálne, podľa stavu pacienta.

Výhody liečby kmeňovými bunkami:

• liečba prebieha priamo v postihnutom kĺbe
  • dĺžka efektu  min. 2 roky (pri liečbe kyselinou hyalurónovou treba max. polročnú aplikáciu)
  • cena liečby - jednorazová, takmer zhodná s aplikáciou kys. hyalurónovou za obdobie 2 roky.

Výsledky liečby kmeňovými bunkami

• protizápalové účinky liečby nastupujú takmer okamžite a zlepšenie a strata bolesti do 10 dní od aplikácie
  • regenerácia chrupavky
  • zvýšenie pohyblivosti a mobility pretrváva niekoľko rokov po aplikácii kmeňovými bunkami

Riziká terapie: neboli pri tejto liečbe zaznamenané žiadne za obdobie 10 rokov od prvej aplikácie vo svete.

Prvá nitrianska jednodňová chirurgia, s.r.o.
Jarmočná ul. 15, 949 01 Nitra

Tel.: 037 77 207 68, 0905 523 609

Sledujte nás aj na sociálnych sieťach

Prvá nitrianska jednodňová chirurgia, s.r.o. © 2024